>>Zwartekoffie kiest voor DOK30 Communicatie

Zwartekoffie kiest voor DOK30 Communicatie

17-12-2018 | Algemeen

Zwartekoffie kiest voor DOK30 Communicatie

Zwartekoffie, de Nederlandse startup voor direct trade koffie, kiest voor DOK30 Communicatie voor ondersteuning bij de PR- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie bij de communicatie- en PR-strategie en ondersteunt bij de uitvoering van diverse PR- en communicatieactiviteiten inclusief contentmarketing en media- en influencerrelaties. 

Zwartekoffie biedt consumenten en bedrijven goede, verse en vooral eerlijke koffie uit Costa Rica. Zwartekoffie kiest er bewust voor om koffie direct te kopen van lokale boeren, zonder tussenkomst van coöperaties. Dankzij deze direct trade wordt de winst van de koffieproductie direct geïnvesteerd in de lokale bevolking. Dat betekent dus een eerlijk inkomen voor de boeren, maar ook investeringen in sociale projecten voor bijvoorbeeld ouderen. Zwartekoffie is van begin tot eind betrokken bij de koffieproductie, van plant tot kop. Zij kennen de boeren uit Costa Rica en bezoeken regelmatig de plantages.

“PR is voor ons belangrijk in het opbouwen van brand awareness in de markt. Wij waren op zoek naar een partner die meedenkt over de juiste PR- en communicatiestrategie voor onze missie: 100% eerlijke koffie. Er is niets puurder dan vers gebrand direct trade koffie”, aldus Joffrey Vermeule, oprichter van Zwartekoffie. “DOK30 Communicatie is daarvoor de perfecte kandidaat. Zij geven ons eerlijk advies en de juiste strategie. Samen met DOK30 Communicatie breken we een lans in Nederland voor eerlijke en lekkere koffie.”

 

Nu op Twitter