>>Zitzaksessies: werk aan de communicatie van jou...

Zitzaksessies: werk aan de communicatie van jouw bedrijf!

24-10-2018 | Algemeen

Zitzaksessies: werk aan de communicatie van jouw bedrijf!

Ontbreekt jou de tijd om structureel aan de communicatie van jouw bedrijf te werken? Wil je wel actief zijn op social media maar heb je geen inspiratie? Plaats je veel content maar levert het niets op? Is jouw website toe aan vernieuwing, maar kom je er simpelweg elke week weer niet aan toe? Is een nieuwsbrief nog wel van deze tijd? Stel deze en andere communicatievragen tijdens onze zitzaksessies en ga direct met het advies aan de slag met deskundige begeleiding van een van onze experts!

De beste middelen voor jouw doelstellingen
Uniek aan onze aanpak is dat je tijdens onze zitzaksessies met al jouw communicatievragen terecht kunt. Bij ons word je niet meteen richting een website, folder, nieuwsbrief, persbericht of ander middel geduwd. Wij zijn geen middelenmachine. Wij focussen liever eerst op wat je wilt bereiken. Daarna kijken we met jou welke middelen daar het beste bij passen en geven je praktische tips over hoe je die vervolgens het beste inzet. Omdat je zelf aan de slag gaat, kunnen we je advies geven en bijsturen tijdens de uitvoering. Dat werkt prettig, efficient en effectief!

Start nu!  
Neem de tijd om onder deskundige leiding te werken aan de communicatie van jouw bedrijf! We organiseren deze zitzaksessies twee keer per maand. Of je wilt werken aan jouw gehele communicatieplan, of aan een enkele actie: je kunt terecht bij onze zitzaksessies! Je kunt een strippenkaart voor meerdere sessies boeken, of kiezen voor deelname aan een van de sessies.

Data
2 november 2018 (19:00-22:00 uur)
23 november 2018 (14:00-17:00 uur)
14 december 2018 (19:00-22:00 uur)
28 december 2018 (14:00-17:00 uur)

Investering
EUR 69,95 per deelname. Vraag naar de prijzen van onze speciale strippenkaarten voor meerdere sessies. 

Schrijf je in en ga aan de slag

Schrijf je nu in en start te werken aan de communicatie van jouw bedrijf! 

Nu op Twitter

Inmiddels kijkt ruim 88% van de Nederlanders naar online video’s. Het is daarom niet gek dat de meeste bedrijven ge… twitter.com/i/web/status/1…

Het effect van PR meet je niet door de toon van de uiting of het bereik te meten, maar door o.a. attitude gedegen t… twitter.com/i/web/status/1…