>>Training: in vijf stappen naar een krachtige co...

Training: in vijf stappen naar een krachtige content kalender

14-11-2017 | Algemeen

Training: in vijf stappen naar een krachtige content kalender

In december starten wij weer met de training ‘In vijf stappen naar een krachtige content kalender’. Met deze training helpt het bureau ondernemers en communicatieafdelingen op weg naar een effectieve, behapbare en creatieve content kalender voor bijvoorbeeld de eigen blogs, social media of nieuwsstroom. De training duurt een halve dag en wordt gegeven in Amersfoort. 

Direct aan de slag
Tijdens de training ‘In vijf stappen naar een krachtige content kalender’ worden de belangrijkste onderdelen van een goede content kalender behandeld. Waar voldoet een content kalender aan? Hoe zorg je dat jouw content bijdraagt aan de bedrijfs- en communicatiedoelstellingen? Welke componenten zitten er in goede content voor web, social of PR? 

Na deze theoretische basis gaan cursisten vooral direct aan de slag. Zij leren onderwerpen te identificeren, de balans te bewaken tussen verschillende soorten content en werken direct aan een toepasbare contentkalender voor de eigen organisatie. Aan het einde van de training gaat iedereen naar huis met voldoende inspiratie en een ingevulde contentkalender voor de eigen organisatie. Om direct mee aan de slag te gaan! 

Ondernemers en communicatiemedewerkers
De training brengt een mix van theorie en praktijk, maar is vooral heel toepasbaar. Hierdoor is de training uitermate geschikt voor ondernemers en communicatiemedewerkers die de eigen content willen maken, maar op zoek zijn naar nieuwe inzichten en praktische tips. 

Informatie
De training ‘In vijf stappen naar een krachtige content kalender’ wordt gegeven op de volgende data: 

  • 14 december 2017, 17:00-20:00 uur
  • 18 januari 2017

Investering: EUR 119,- per persoon, exclusief BTW. 

Locatie: DOK30 Communicatie, Maanlander 47, Amersfoort

Nu op Twitter

Inmiddels kijkt ruim 88% van de Nederlanders naar online video’s. Het is daarom niet gek dat de meeste bedrijven ge… twitter.com/i/web/status/1…

Het effect van PR meet je niet door de toon van de uiting of het bereik te meten, maar door o.a. attitude gedegen t… twitter.com/i/web/status/1…