>>New Year, new feels, new changes, new dreams

New Year, new feels, new changes, new dreams

05-01-2022 | Algemeen

New Year, new feels, new changes, new dreams

Ook wij bij DOK30 hebben de afgelopen tijd gebruikt om te genieten en na te denken over successen en learnings 2021. Want, wat een jaar, echt een rollercoaster. Net als veel van onze relaties waren er dagelijks de nodige uitdagingen. Gaan we wel naar kantoor, toch weer thuiswerken, nieuwe balans werk en privé, weinig tot geen ‘live’ contact met klanten, hoe blijven we verrassen & inspireren, blijven we goed adviseren, mooie PR en communicatiekansen oppakken, hoe blijven we leuk contact houden via het beeldscherm, wachten we op terug naar ‘normaal’, want dan en wat als….

New feels

Na bijna twee jaar coronatijdperk weten we inmiddels dat we niet teruggaan naar ‘normaal’. Hallo, this is it en komt geen wat als! We gaan niet terug naar vroeger. We kijken vooruit, met een frisse wind en een nieuw gevoel “alles is anders en dat is best ok”. Het is eigenlijk een organisch proces is geweest waar we met elkaar nog dagelijks in groeien. Voel jij dat ook? Want, ik maak hier een ongenuanceerd statement. Toch, lijkt het wel dat we steeds meer beleven. Meer stilstaan bij het nu en kleine en grotere successen koesteren. En vooral opzoek zijn naar ons gevoel als het gaat om professioneel communiceren. We praten niet meer alleen over B2B en B2C, want we praten onderling als mensen en voelen ons aangesproken, of niet. En als dat dan zo is wat is dan ons verhaal? Hoe praten we, hoe zien we eruit en hoe maken we nog meer het verschil in veranderde tijden? Hoe gebruik je eigen authentieke verhaal om te komen tot een duurzame verbinding met klanten en mooie resultaten? Je wilt dat het gevoel over jou klopt, dat we elkaar nog begrijpen en we een echte verbinding maken. Zeker in deze tijd.

New changes

Dat is een bijna een mooie filosofische gedachte zo aan het begin van het jaar. Maar, een echte verbinding bestaat niet alleen uit netwerken, af en toe bellen en mailen met een klant of iemand die je kent. Het gaat vooral om het delen van relevante informatie op het juiste moment. Of het nou aan je buurmeisje, groenteboer, collega of klant is. Geen boodschap is hetzelfde, geen afzender is hetzelfde en nog belangrijker, elke lezer is uniek.

New dreams

Dat brengt mij bij mijn droom over dit jaar. Als communicatiemens en ‘vakidioot’ ben ik iemand die graag verhalen vertelt, ontroerd, verrast, inspireert en laat zien hoe het anders kan. Dat doe je niet op 1 dag. Dat is een dagelijkse uitdaging. Mag ik je iets meegeven om over na te denken? Droom even met me mee. Denk dit jaar van buiten naar binnen. Oftewel, praat niet vanuit je organisatie. Kijk vooral door jouw eigen etalageraam naar binnen en vertel over wat je ziet en vooral wat je voelt, beleeft en wat je wilt bereiken. Dan help je bezoekers die ook door jouw raam kijken verder. Waar sta je nu en welke stappen maak je samen met anderen? Dan weet je wat je kunt vertellen en hoe je die ene bezoeker voor je raam inspireert tot mooie samenwerkingen en aankopen. En dromen komen uit! Hoe? Daar kun je DOK30 altijd voor bellen!

Namens alle collega’s bij DOK30 wens ik je een warm en succesvol 2022 toe!

Hartelijke groet, Renée

Focus in de customer journey, jouw droom, jouw verhaal

Inspire all “wat is jouw belofte? ” |  Inspired & meer weten? Vertel “waarom doe je wat je doet, wat is je meerwaarde en relevantie?” | Inspired & do? “wat is je aanbod product & services en hoe wil je samenwerken?” | Do you care? “koester je bestaande klanten. Zijn zij loyaal? Beloon dit met klantgerichte acties en je krijgt er ambassadeurs voor terug!”

 

Nu op Twitter