>>Liferay kiest DOK30

Liferay kiest DOK30

16-05-2018 | Algemeen

Liferay kiest DOK30

Het Amerikaanse softwarebedrijf Liferay kiest DOK30 Communicatie voor ondersteuning bij de PR in Nederland. DOK30 is verantwoordelijk voor de PR-activiteiten van Liferay in Nederland inclusief media- en influencer relaties en adviseert bij de strategie en conceptontwikkeling voor de communicatiecampagnes richting de zorgmarkt. Daarnaast ondersteunt DOK30 Communicatie de marketingafdeling van Liferay bij contentcreatie.

Liferay is internationaal leverancier van Digital Experience Platforms (portaltechnologie). Yvette Hooijmans, marketing specialist bij Liferay Benelux: “Het veilig en efficiënt digitaal beschikbaar stellen van informatie is steeds meer de norm. Consumenten verwachten digitale oplossingen van organisaties. Zoals in de gezondheidszorg, waar patiënten online afspraken willen kunnen maken en hun zorgproces willen inzien. Dit vereist aan de ene kant makkelijk inzetbare online portalen, maar ook voldoende aandacht voor beveiliging van bijvoorbeeld persoonsgegevens. Door middel van PR delen wij graag onze kennis op het gebied van veilig informatie ontsluiten op persoonsniveau via portaltechnologie. Bovendien is PR voor ons belangrijk in het opbouwen van brand awareness in de markt.”

Hooijmans vervolgt: “We zochten een partner die veel ervaring heeft in de IT branche. Daarnaast zijn we erg te spreken over de resultaatgerichte aanpak van het team. Het feit dat DOK30 Communicatie het aandurfde om deliverables aan de samenwerking te koppelen, gaf voor ons de doorslag. Het team van DOK30 Communicatie stelt zich echt op als een partner en niet als een afstandelijk extern bureau. Dat is nu al zichtbaar in de actieve rol die zij spelen bij andere campagnes waar we mee bezig zijn.” 

Nu op Twitter