Jaarverslagen

Het jaarverslag. Voor veel bedrijven een noodzakelijk kwaad en een van de grootste projecten van het jaar. Maar als je een jaarverslag goed inzet, kan het huist voor uw bedrijf werken. Het jaarverslag als communicatiemiddel in plaats van verplichting. Een goed jaarverslag is duidelijk, geeft de strategie van het bestuur weer en is interactief. Door aan het begin van het jaar al een contentplan voor het jaarverslag van volgend jaar te maken, kunt u bovendien het beslag dat een dergelijke productie op uw capaciteit legt spreiden.

DOK30 Communicatie denkt met u mee vanaf het begin. Hoe kunnen we het jaarverslag inzetten als onderdeel van uw communicatiestrategie? Wat is een slim contentplan zodat u de druk op uw afdeling gedurende het jaar kan spreiden? Wat is het centrale thema, welke vormgeving past daarbij en willen we nog wel een jaarverslag in print of liever volledig digitaal? Als de strategie is bepaald, het format is gekozen en de kaders zijn bepaald, zorgen wij voor de productie van het verslag. Van projectmanagement tot tekstschrijven, fotografie en opmaak. Of u schakelt ons op interimbasis in als u tijdelijk in capaciteit moet opschalen.

Experts in finance & communicatie

Wij hebben ervaring in de productie van communicatieve en financiële jaarverslagen, jaarverslagen in drukwerk en digitaal en duurzaamheidsverslagen. Wij kunnen u dus adviseren over een geintegreerd jaarverslag. Ook bij de financiele kant kunnen wij u helpen: samen met onze partner IRFC bieden wij expertise op het vlak van communicatie, finance en analyst relations. Moet u snel opschalen tijdens de drukke tijd? Of wilt u weten wat de impact van nieuwe wet- en regelgeving op uw jaarverslag is? Neem dan contact met ons op. We komen graag langs om te sparren.

Nu op Twitter

RT @ScienceforPR: Science’s Next Frontier? It’s Civic Engagement - The Governance Lab @ NYU paper.li/ScienceforPR/1…

#PR is meer dan #publiciteit. Een inkopper natuurlijk, maar nog steeds nodig om (regelmatig) te melden! prdaily.com/Main/Articles/…