Corporate PR

Klanten, partners, medewerkers, prospects en (potentiele) investeerders: ze willen allemaal weten waar uw bedrijf voor staat en wat u doet. Welke producten of diensten biedt uw bedrijf? Hoe gaat het financieel gezien? Zijn er wisselingen op managementniveau en wat is de bedrijfsstrategie? Allemaal zaken die belangrijk zijn als u het vertrouwen van uw doelgroepen wilt winnen. Een heldere corporate PR-strategie met effectieve PR-campagnes draagt bij aan een duidelijke beedvorming over uw bedrijf. DOK30 Communicatie is ervaren in zowel corporate PR als in product PR. We begrijpen de impact van een product PR-campagne op uw corporate PR-strategie (en vice versa) en integreren de corporate communicatieboodschappen in alle PR-middelen.

Of het nu gaat om de positionering van het management, duurzaamheidscommunicatie, reorganisaties, strategische positionering of een persbijeenkomst rondom de publicatie van jaarcijfers, wij pakken het met strategisch inzicht en een pragmatische instelling aan. De unieke combinatie van kennis op het gebief van zowel corporate PR en product PR zorgt voor effectieve PR-campagnes waar uw bedrijf van profiteert.

Nu op Twitter

Inmiddels kijkt ruim 88% van de Nederlanders naar online video’s. Het is daarom niet gek dat de meeste bedrijven ge… twitter.com/i/web/status/1…

Het effect van PR meet je niet door de toon van de uiting of het bereik te meten, maar door o.a. attitude gedegen t… twitter.com/i/web/status/1…