>>DOK30 Communicatie opent 'communicatiehulplijn'...

DOK30 Communicatie opent 'communicatiehulplijn'

20-05-2020 | Algemeen

DOK30 Communicatie opent 'communicatiehulplijn'

Speciaal voor startende en kleine bedrijven bieden we vanaf vandaag de communicatiehulplijn. De communicatiehulplijn is een whatsapp-dienst waar ondernemers al hun communicatievragen kunnen stellen. Vervolgens krijgen zij advies en antwoord op hun vragen van de adviseurs van DOK30 Communicatie. Snel, laagdrempelig en professioneel. 

DOK30 Communicatie ontwikkelde de dienst speciaal voor ondernemers die de waarde inzien van goede communicatie, maar nog niet de budgetten hebben om alles uit te besteden. “Deze ondernemers zitten wel vaak met vragen waar zij professioneel advies bij kunnen gebruiken”, zegt Sabine Steen-Lakerveld, oprichter van DOK30 Communicatie. “Zij zijn echter nog te klein om een professioneel bureau in te huren en zien zichzelf genoodzaakt alles zelf te proberen. Vaak hebben zij wel specialistische vragen maar niemand die ze daarbij kan helpen. Juist voor deze ondernemers bieden wij nu de communicatiehulplijn. Ons team van specialisten in PR, contentmarketing en social media staat klaar om ondernemers bij te staan met praktische tips.”

De communicatiehulplijn is een instapdienst van DOK30 Communicatie. Bedrijven kunnen vanaf slechts 99,- euro per maand een abonnement op de hulplijn afsluiten. Dan krijgen zij een speciaal nummer waar zij per whatsapp dagelijks tussen 08:00-21:00 uur, 6 dagen per week, hun vragen kunnen stellen. Zij krijgen professioneel advies en tips, waar de ondernemer dan weer zelf mee verder kan. 

De dienst is specifiek bedoeld voor startende ondernemers en kleine bedrijven. Speciaal in de huidige tijd staat de dienst ook open voor bedrijven die hard geraakt zijn door de huidige coronacrisis, zoals reisorganisaties en horecagelegenheden. 

Voor meer informatie en aanmelden: hulplijn@dok30.nl

Nu op Twitter