>>>Beursgang & crowdfunding

Beursgang en crowdfunding

Kiest u voor een beursgang of crowdfunding? Voor uw communicatie zijn er - met name op het vlak van regels en richtlijnen - wel wat verschillen. Maar in beide gevallen willen potentiele investeerders weten waarin zij investeren en wat het rendement is. Wat krijgen zij ervoor terug? Waarom heeft u het geld nodig? En hoe verantwoordelijk gaat u er straks mee om?

Zowel bij een beursgang als bij crowdfunding draait het om vertrouwen en emotie. Geloven uw doelgroepen in uw onderneming? Vertrouwen zij in (de kundigheid van) het bestuur? En zien zij het als een interessante investering? Dit vereist duidelijke en eerlijke communicatie. In een video kunt u meer laten zien over uw bedrijf. Een prospectus geeft weer onder welke voorwaarden investeerders kunnen deelnemen en wat zij terug kunnen verwachten. Een regelmatige nieuwsvoorziening over ontwikkelingen binnen het bedrijf geven inzicht in de markt waarin u zich bevindt en mogelijke verwachtingen. Alles met inachtneming van de geldende regels en richtlijnen.

DOK30 Communicatie begeleidt u, samen met de financiële experts van IRFC, door het woud van communicatieactiviteiten rondom een beursgang, investeringsronde of crowdfunding. We produceren alle communicatiematerialen en adviseren u over de communicatiestrategie. Bovendien kunnen wij optreden als interim (pers)woordvoerder.

Nu op Twitter

RT @ScienceforPR: Science’s Next Frontier? It’s Civic Engagement - The Governance Lab @ NYU paper.li/ScienceforPR/1…

#PR is meer dan #publiciteit. Een inkopper natuurlijk, maar nog steeds nodig om (regelmatig) te melden! prdaily.com/Main/Articles/…