>>Het PR-bureau van de toekomst?

Het PR-bureau van de toekomst?

17-03-2017 | Markt aan ´t woord

Het PR-bureau van de toekomst?

Met #Inspiration50 willen we in 50 gesprekken met Marketing Managers en PR Managers een goed beeld krijgen van waar jij mee zit als het gaat om PR. Wat verwacht je van een PR-bureau? Waar loop je tegenaan? Wat mis je in de dienstverlening? Of gaat het juist allemaal erg goed? Ook dat willen we natuurlijk horen. 

Waarom #Inspiration50? 

Eigenlijk is het vreemd. Voor klanten organiseren we stakeholderdialogen en onderzoeken we de behoefte van de klant. Daar zijn veel PR-bureaus best goed in. Maar als het gaat om de eigen ontwikkeling en visie wordt die vaak gevormd door informele gesprekken met eigen klanten, eigen netwerk en eigen medewerkers. En vooral door het eigen gevoel. Dat doen wij bij DOK30 Communicatie graag anders! Daarom hebben wij een ambitieus plan: we spreken graag 50 Marketing Managers, PR Managers en andere communicatieprofessionals om met hen te sparren over het PR-bureau van de toekomst. Uiteraard koppelen we de resultaten van die inspiratiesessies ook weer terug. Zo worden we er allemaal beter van. 

Marketing Managers en PR Managers gezocht! 

Ben je of ken je een Marketing Manager of PR Manager met een mening? Breng ze dan met ons in contact. We spreken heel graag vrijblijvend af voor een gezellig kopje koffie en een inspirerend gesprek. Volg ons project via #Inspiration50 voor meer info! 

 

 

 

Foto: Jonathan Simcoe via Unsplash

Nu op Twitter

RT @ScienceforPR: Science’s Next Frontier? It’s Civic Engagement - The Governance Lab @ NYU paper.li/ScienceforPR/1…

#PR is meer dan #publiciteit. Een inkopper natuurlijk, maar nog steeds nodig om (regelmatig) te melden! prdaily.com/Main/Articles/…