>>Een pitch voor een nieuw PR-bureau? Durf te ver...

Een pitch voor een nieuw PR-bureau? Durf te vernieuwen! 

06-03-2017 | Algemeen

Een pitch voor een nieuw PR-bureau? Durf te vernieuwen! 

No one ever got fired for choosing IBM. Vrij vertaald naar onze branche: kies veilig, kies een groot, gevestigd bureau. Deze opmerking hebben wij de laatste jaren regelmatig gehoord. Zeker bij de grotere bedrijven. Je ziet het ook gebeuren: pitches worden uitgeschreven onder grote, bekende PR-bureaus. De ‘veilige’ keuze. Vraag jezelf alleen af: wil je ‘veilig’? Of wil je het verschil maken? 

De achterliggende reden van een bureaupitch is vaak dat je als PR- of marketing manager iets nieuws zoekt. Je wilt vernieuwing in de PR-campagnes, een bureau dat jou beter begrijpt, een bureau dat je weet te verrassen. Waarom dan kiezen voor de status quo in bureauland? 

Wij dagen je graag uit. Als nieuw, jong bureau horen we van onze klanten steevast een aantal zaken: we durven de samenwerking anders aan te pakken. Weten te verrassen. Bedanken creatieve campagnes terwijl we nog steeds erg resultaatgericht werken. Maar nee, we horen zeker niet bij de status quo. Daar zijn we best trots op. 

Klanten die voor DOK30 Communicatie kiezen, zoeken een echte samenwerkingspartner. Een partner die je midden in de nacht nog uit bed kunt bellen zonder dat de tikker meteen gaat lopen. een partner die alles uit handen kunt nemen, maar net zo lief samenwerkt met bureaus waar je al mee werkt. Wij zijn net zo goed thuis als onderdeel van jouw eigen afdeling als op ons eigen kantoor. Maar bovenal: we zijn een partner die meedenkt. Die persoonlijke klik daarom minstens zo belangrijk vindt als alle andere eisen. Want dat we de kennis in huis hebben, dat weten we wel. Maar je hebt pas iets aan die kennis als je het met ons aandurft. Als je ons durft te vertrouwen, mee durft te nemen in het verhaal van jouw merk. Dan durven wij jou ook regelmatig te ‘challengen’ en te verrassen. Met de mooiste PR-campagnes als resultaat! 

Jimmy Carter zei het ook al: Go out on a limb. That’s where the fruit is.  

Durf jij het aan? We nodigen je graag uit voor een kennismaking. Kunnen we meteen kijken of het klikt.

Nu op Twitter