New Year, new feels, new changes, new dreams
AlgemeenHet nieuwe jaar beginnen met new feelings, new changes en new dreams. Wat zijn jouw dromen voor 2022? En hoe kan DOK30 daarbij helpen?
Lees verderHome>Blog
Het nieuwe jaar beginnen met new feelings, new changes en new dreams. Wat zijn jouw dromen voor 2022? En hoe kan DOK30 daarbij helpen?
Lees verderHoe doe je de pr voor een datingapp in tijden van corona? Door daten af te raden! Dat deed happn met succes. Gebruikers ontdekten nieuwe manieren van elkaar leren kennen en vonden diepere verbindingen. In de pr schake...
Lees verderSpeciaal voor startende en kleine bedrijven bieden we vanaf vandaag de communicatiehulplijn. De communicatiehulplijn is een whatsapp-dienst waar ondernemers al hun communicatievragen kunnen stellen. Vervolgens krijgen...
Lees verderEen stage bij een pr-bureau is niet compleet zonder te zien hoe redacties werken. Laatst mocht ik mee met de opnames van Radar bij de Actiegroep Fysiotherapie. Hoe is dat nu, zo'n opnamedag?
Lees verderDOK30 Communicatie, het bureau voor pr en corporate communicatie, heeft tijdens de internationale uitreiking in Londen de Gold SABRE EMEA Award voor beste campagne in de Benelux gewonnen.
Lees verderDeze week werden de finalisten van de prestigieuze SABRE Awards EMEA bekendgemaakt. DOK30 Communicatie is genomineerd voor de beste campagne in de Benelux met onze campagne voor de Actiegroep Fysiotherapie.
Lees verderWij leren graag van vakgenoten. Daarom geven we maandelijks een vakgenoot het woord in onze rubriek 'markt aan het woord'. Deze maand: Yvonne Jansen, Marketing Specialist bij Dimension Data. Wij stelden haar een aanta...
Lees verderEr zijn veel pr-meisjes die breken met alle vooroordelen. Ter ere van internationale vrouwendag zetten wij een paar van pr-heldinnen op een rij. Laat je inspireren en deel jouw pr-heldinnen met ons!
Lees verderBij DOK30 tekent 2019 zich nu al af als een zeer divers en bijzonder jaar. Een jaar waarin wij niet alleen werken aan het faciliteren van groei van onze klanten, maar ook het werken aan groei van ons eigen bureau en o...
Lees verderOp welk social mediakanaal jouw video het beste past, hangt af van wat je wilt bereiken. Deze blog geeft je een overzicht welk type video het best past bij welk social mediakanaal.
Lees verderEen viral campagne is geen doel op zich. Maar viral in combinatie met goede targeting werkt wel! Zo ondervond Sabine laatst zelf toen zij op zoek was naar een Zwolse familie uit de Tweede Wereldoorlog.
Lees verderHet is zover: onze inhaakkalender voor 2019 is klaar! Wil jij ook weten welke dagen er komend jaar allemaal zijn om op in te haken met jouw communicatie? Vraag hem dan nu aan bij DOK30 Communicatie.
Lees verderZwartekoffie, de Nederlandse startup voor direct trade koffie, kiest voor DOK30 Communicatie voor ondersteuning bij de PR- en communicatie-activiteiten.
Lees verderWij leren graag van vakgenoten. Daarom geven we maandelijks een vakgenoot het woord in onze rubriek 'markt aan het woord'. Deze maand: Joffrey Vermeule, oprichter van Zwartekoffie en is daarnaast zelfstandig communica...
Lees verderEen populair onderdeel van menig communicatieplanning: de inhaker! Je vindt alle inhaakmomenten van 2019 in onze inhaakkalender!
Lees verderWat noodzakelijk is voor succesvolle mediarelaties in de Verenigde Staten is iets waar de communicatie managers van Europese bedrijven zich nog wel eens op willen verkijken. Is het plaatsen van een verhaal in Quartz,...
Lees verderKen jij ze? Die persberichten die vol staan met superlatieven? Voorkom dat jouw persbericht in de bullshitbak belandt en check hem eerst met onze bullshitbingokaart voor persberichten.
Lees verderHet is niet gek dat de meeste bedrijven gebruikmaken van video om hun bedrijf of product te promoten. Als je niet bekend bent met het maken van een video, kan het bedenken en het ontwikkelen daarvan lastig zijn. Om je...
Lees verderWe zijn begonnen aan een avontuur! Pionieren in de leukste zin van het woord. Samen met mijn collega's en onze klanten werk ik sinds kort agile. Benieuwd hoe dit mij vergaat? Dat vertel ik je graag.
Lees verderWij leren graag van vakgenoten. Daarom geven we maandelijks een vakgenoot het woord in onze rubriek 'markt aan het woord'. Deze maand: Willem van de Kletersteeg, oprichter en eigenaar van BAM! Krachtige videocontent....
Lees verder